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PANTA MAGAZINE

ベルリンのWEBマガジン”PANTA MAGAZINE”に掲載して頂きました。(P36-P43)
ステートメントも書きました(英訳)
 是非読んでください!
PANTAmagazine that have been issued in Berlin has introduced me .(P36-P43)
I wrote a statement .Please read!!


ちなみにステートメントの日本語版は下記になります。
英語が出来ないので色んな人に助けてもらって翻訳してもらいました。

In 2006 I choose to leave high school, as I felt I needed to free myself from the strict discipline of the Japanese schooling system. Under the wings of older friends, I started going out to clubs at a young age. I soon found myself going to clubs every weekend, as the music was filling a void that was essential to my livelihood.
I realized that consuming music in the clubs wasn’t enough -- I needed to start producing my own works of art. I have been painting since I was very young, and found a strong correlation between the club scene, dancing, and the action of live painting. I found instant gratification in live painting, and have been doing it ever since.
Through this experimentation, I have become fascinated with the lines of the human body, its movement, and its familiarity. I create my live paintings alongside music, and also draw inspiration from the location they’re created in. The music and the place are more important than the paint brush and the surface that I paint on; without them, the work does not exist.
In March 2016, with the chill of winter still lingering, I came across Yamamoto-Seika-- a studio and gallery situated in an old abandoned rice cracker factory. The peculiar atmosphere of Yamamoto-Seika inspired me to make my most recent body of work: Mube. In a sense, the building itself is what made these works, and I let the atmosphere of this location guide my hand without question. So If the place changed, or the season changed, or I changed, then the works also change. Mube represents myself at its moment of creation, and acts with pure and honest feeling.
(和訳)
2006年、高校を中退した。丁度その頃、つるんでいた先輩たちに連れられクラブに遊びに行き始めるようになり、それ以降何かを埋めるように音楽に身を委ね、毎週のようにクラブに入り浸った。
そうしているうちにただ、遊びに行くだけじゃなく、自分の表現を行いたいと思い、以前から興味のあったLIVEPAINTを始める。
数を重ねるうちに、以前から絵を描く上で固執していた”皮膚,肉体”を追求したくなくなり、絵画制作、展示という形をとるようになっていった。
そして絵画制作、展示を行う時もライブペイント同様、音楽は外せない存在である事が分かった。

20163月。まだ寒さの残る季節に山本製菓という場所と出会う。そこは20年前に閉鎖した製菓工場の跡地であった。
私はこの山本製菓で感じる独特の空気感を感じながら制作をすることに。
私はただ空気に筆を沿わせていった。
場所が作ってくれた作品群。
場所が変われば、季節が変われば、私が変われば、また違うものが生まれるかもしれない。
ただこれが嘘偽りのない今の私の姿だ。

音楽、場所が私にとって一番の画材である。

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